iAmGin
 

Personal Training By Gin

 
Ik ben een gepassioneerde personal trainer in het centrum van Amsterdam. Ik ben gespecialiseerd in lichaamshouding en de controle van je lichaam tijdens het trainen. Met name tijdens bodyweight exercises. Denk bijvoorbeeld aan een handstand, pull-up, muscle-up, human-flag. Maar je bent ook aan het juiste adres voor een oersterke deadlift techniek, een olympische clean & press, dips, one arm row of andere traditionele fitness oefeningen.

MET PLEZIER

 
Ik ben van mening dat als je een training met plezier doet je meer bereikt dan een workout waarvan je denkt dat hij het beste voor je is, maar waar je elke keer met tegenzin aan begint.

En een training die je leuk vind, blijf je doen. En als je blijft trainen met een glimlach zal je niet alleen vrolijker zijn, maar ook fysiek blijvend resultaat boeken. Want als je iets leuk vind ben je ook gemotiveerder!

We gaan op zoek naar oefeningen die jij leuk vind. Ja echt! De eeb houd van simpel en gestructureerd en de andr van speelse capriolen en lekker veel variatie. Of je nou houd van traditionele krachtraining; deadliften, chestpress, barbell squat, row. Of van functioneel trainen waarbij je door een speedladdder loopt, met een bal gooit, op een bosu bal balanceert of door de monkeybars slingert. Of misschien wil je juist kennis maken met nieuwe oefeningen omdat je al een tijd vastloopt op dezelfde? De keus is aan jou. Als je me maar laat weten wat je leuk vind, kan ik jouw ideale schema maken.

handstand-trainer

Calisthenics Trainer

 
Calithenics zou je kunnen zien als een verzamelnaam voor alle oefeningen die met eigen lichaamsgewicht (of in combinatie met klein materiaal) gedaan kunnen worden. Calisthenics is voor iedereen die graag met eigen lichaamsgewicht wil trainen. Ook voor beginners. Voor iedereen is er een instap niveau.

Kies een persoonlijk doel om naar toe te trainen. Pistol squat, pull-up, muscle-up, handstand, superman push-up? Het kan allemaal. Ik geef een basis oefening die je kracht en controle geven die helpen bij het behalen van je powermove. Zodra je er klaar voor bent, maken we de oefening moeilijker om het uitdagend en leuk te houden. Elke keer een klein stapje vooruit met oefeningen voor jouw niveau.

Op internet kan je een hoop filmpjes vinden over powermoves en hun “makkelijkere opties”. Vaak zijn deze sprongen naar de volgende stap te groot, wat jouw motivatie kan aantasten. Geloof mij wanneer ik zeg dat er vele verschillende oefeningen en gradaties van oefeningen zijn om het leren van een powermove leuk en interessant te houden. Met de juiste trainer kan jij het ook leren!

Je zult versteld staan van wat je lichaam allemaal kan, als je het op de juiste manier traint en uitdaagt.

Het leuke van Calisthenics vind ik de speelsheid. Er is bijna niemand die zijn oefening geheel zonder glimlach op zijn gezicht kan uitvoeren. Trainen is opeens weer leuk!

Personal Training By Gin

  • Wat ik je als  trainer kan geven zijn  zeer belangrijke tips over juiste lichaamshouding. kleine details waardoor je veel “ooooh, aha!” momentjes zal beleven.
  • Je krijgt oefeningen op maat, zodat oefeningen niet onmogelijk voelen.
  • Ik leer je (erg belangrijke) bijpassende warming-up.
  • Je leert over mobiliteit en we gaan stretchen op een manier waarbij je echt snel verschil ziet en voelt.
  • Door rekening te houden met niveau, warming-up, zwakke punten en bijpassende oefeningen zal de kans op blessures minimaal blijven tijdens het trainen.
  • Mocht je onverhoopt gevallen zijn bij een “wilde avond” en een blessure opgelopen hebben, dan kan ik je alle oefeningen laten zien die wel nog kunnen.
  • Ik leer je wat je kan doen om zo efficient mogelijk te herstellen van je workout
  • We eindigen onze sessie met partner stretches en Theragun massage.
happy_Gin

CLIENTS TESTIMONIALS

 
 

Verbeter je Flexibiliteit

Altijd al flexibeler willen zijn? Dit is je kans. Kom samen stretchen.

We nemen de manier van stretchen door die tot nu toe voor elke klant al zichtbaar resultaat behaalde. Het is algemeen bekend dat stretchen goed is voor je lichaam. Zo zorgt een goede flexibiliteit o.a voor een kleinere kans op blessures.

Mijn specialisaties als trainer

 
  • Assesments to record improvement
  • Body posture
  • Bodyweight training schedules
  • Fun training schedules
  • High Intensity Interval training (HIIT)
  • Olympic lifting
  • Calisthenics
  • Bodyweight
  • Self-defence
  • Marial-arts
  • Complex movements (compound exercises)
  • Body control
  • Myofacial/triggerpoint release: Foamrolling/ Theragun
  • Speed, Agility and quickness
  • Sports specific movement training
  • Balance
  • Mobility
  • Stretch techniques/ flexibiliteit
  • Restday/Recovery schedule
  • Variation in exercises